Sponsoriksi!

Tervetuloa Kirkkonummen Taitoluisteluklubin sponsoriksi!

Oletko yritys, joka haluaa tukea paikallista urheilutoimintaa ja edistää yhteisöllisyyttä? Etsitkö tapaa lisätä näkyvyyttäsi paikallisessa yhteisössä ja samalla osoittaa sitoutumistasi terveelliseen elämäntapaan ja nuorten harrastusmahdollisuuksiin? Harkitse yrityssponsoriksi ryhtymistä KTK:lle!

Seuramme on omistautunut tarjoamaan laadukkaita urheilumahdollisuuksia kaikenikäisille. Haluamme edistää terveellistä ja aktiivista elämäntapaa sekä tukea nuorten kehitystä urheilun kautta. Yhteistyö yrityksesi kanssa mahdollistaa seurallemme entistä paremmat valmennusresurssit, harjoitusolosuhteet ja kilpailumahdollisuudet.

Sponsoriksi ryhtyminen tarjoaa yrityksellesi ainutlaatuisen tilaisuuden saada näkyvyyttä ja mainostilaa paikallisessa yhteisössä. Voimme räätälöidä yhteistyöpaketteja, jotka vastaavat parhaiten yrityksesi tarpeisiin ja tavoitteisiin. Seuran tapahtumissa ja sosiaalisissa medioissa yrityksesi logo ja mainos voivat saavuttaa laajan yleisön, samalla kun osoitatte tukenne paikalliselle urheilulle ja yhteisölle.

Yhdessä voimme luoda pitkäaikaisen ja menestyksekkään kumppanuuden, joka hyödyttää sekä yritystänne että seuraamme. Haluamme kiittää kaikkia nykyisiä sponsoreitamme tuesta ja kutsua lisää yrityksiä mukaan tukemaan KTK:n toimintaa.

Ota yhteyttä meihin ja keskustellaan lisää siitä, miten voimme yhdessä edistää paikallista urheilua ja yhteisöllisyyttä!