Mukaan seuratyöhön?

Vapaaehtoistyö on seuran toiminnalle tärkeää. Seuran näytökset, kilpailut ja uudet ideat kehittyvät vapaaehtoisten seuran toimijoiden avulla. Haluamme myös kehittää seuran tarjontaa ja toimintatapoja, myös tulevaisuuden rakentamisessa tarvitaan innokkaita osallistujia. Seuratyössä tutustut uusiin ystäviin ja muihin seurassa toimiviin perheisiin. Yhteisöllisyys lisää myös luistelijoidemme viihtyvyyttä harrastuksessaan, ja edesauttaa työntekijöiden sitoutuneisuutta.

Olisitko sinä kiinnostunut osallistumaan KTK:n seuratyöhön? Voit osallistua matalalla kynnyksellä, kerran tai säännöllisesti ja omien taitojesi mukaan - tapoja löytyy monia.

Allaolevalla lomakkeella voit jättää yhteystietosi seuran hallitukselle. Sopivien aiheiden kohdentamiseksi voit myös valita sinulle sopivia aihepiirejä tai taitoja.

Kyllä, olisin kiinnostunut osallistumaan seuratyöhön!

Jätä yhteystietosi meille, niin voimme olla yhteydessä.

Tehtäviä joissa voisin olla mukana
Osaamisalueita