LUNAE

Lunae on 2021 perustettu muodostelmaluistelujoukkue, joka kisaa kansalliset Juniorit -sarjassa. Joukkue esiintyy myös seuran näytöksissä. Lunaeta ennen seurassa kansalliset juniorit sarjassa kisasi Sunrise niminen joukkue joka perustettiin 2014.

Lunaen tärkein tavoite luistelullisesti on askeltekniikassa harjaantuminen ja ohjelman tulkinta. Lisäksi Lunae harjoitelee perusliikunnallisia taitoja ja ikäkaudelle tyypillisesti nopeutta, liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa.

Lunae-joukkuetta edeltävä taitotaso on Briljantit-joukkue. Joukkueeseen noustaan valmentajan suosituksesta tai erillisen testiluistelun kautta.

Joukkueen vastuuvalmentajana toimii Saara Pulkkinen.

Joukkuetta koskevat tiedustelut sähköpostitse

ktk.juniorit@gmail.com                     tai                 ktk.taitoluistelu@gmail.com

Seuraa Lunaeta instagramissa @finlunae