Aikuisten harrasteryhmä

Aikuisten harrasteryhmät on tarkoitettu kaikille aikuisille iästä ja taidoista riippumatta. Myös 16-vuotiaat ja vanhemmat nuoret ovat tervetulleita mukaan.

Kaudella 23-24 tarjoamme kahta eritasoista ryhmää. Luistelija voi tarvittaessa vaihtaa ryhmää kesken kauden alkeis- ja jatkokurssin välillä.

Aikuiset 1 (Luistelun alkeet):

Aikuisten alkeisryhmässä harjoitellaan taitoluistelun alkeita, kuten jäällä etenemistä eteenpäin sekä taaksepäin. Lisäksi harjoitellaan mm. kääntymistä, sisä- ja ulkokaaren käyttöä sekä yhdellä jalalla liukumista. Ryhmä on tarkoitettu aloitteleville luistelun harrastajille. Luistelijoiden tulee pystyä pysymään luistimilla pystyssä ja etenemään.

Harjoitteita sovelletaan ryhmän taitotason mukaan.

Aikuiset 2 (Jatko):

Aikuisten jatkoryhmässä keskitytään perusluistelutaidon kehittämiseen sekä hieman haastavampiin askeleihin kuten kolmosiin ja kantakäännökseen. Lisäksi harjoitellaan mm. sirklaamista, liukuja, piruetteja, hyppyjä.

Ryhmään ilmoittauttuneiden luistelijoiden tulee osata ryhmän 1 taidot, eteen- ja taaksepäin luistelun perusteet, kääntyminen, yhdellä jalalla liukuminen, jarruttaminen sekä sisä- ja ulkokaaren käyttö.

Harjoitusajat:

lauantai klo 14.15-15.15

kevätkausi 13.1.-27.4.2024.

hinta 260€ / kevätkausi

Lisäksi on mahdollisuus osallistua kertamaksulla, joka on 25€/ kerta.

Luistelijan tulee maksaa seuran jäsenmaksu 25€. Maksu kattaa luistelun syys- ja kevätkaudella.

Kaikkien yli 15 vuotiaiden harrastajien on hankittava itse harrastajapassi Suomen Taitoluisteluliitolta. Lisää tietoa tästä.

Passi ja jäsenmaksu koskevat myös kertamaksulla luistelevia. Mikäli luistelijalla on passi toisessa seurassa, on se ilmoitettava valmentajalle erikseen. Kertamaksut veloitetaan kauden päätyttyä.

Luistelijan tiedot:

Onko luistelija luistellut kuluneen vuoden aikana KTK:ssa
Ilmoittaudun
Osallistun
Valokuvauslupa

Tästä pääset lukemaan seuran säännöt, maksusäännöt ja tietosuojaselosteen.

Säänöt, maksusäännöt ja tietosuojaseloste