Jäsenyys

Jäsentyyppi

Kuvaus

Kuinka liittyä?

PerhejäsenHenkilö, joka on luistelijan perheenjäsen ja haluaa tukea seuran toimintaa olemalla seuran jäsen.30€/vuosiLiity jäseneksi!
KannattajajäsenYksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, jotka suorittavat kevätkokouksen määräämään vuosittaisen tai kertakaikkisen jäsenmaksun. Vuosittaisen jäsenmaksun suorittanut kannattajajäsen on oikeutettu osallistumaan seuran tapahtumiin ilmaiseksi. Kannattajajäsenellä ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa.50€/vuosiLiity jäseneksi!

Kunniajäsen on johtokunnan esityksestä seuran kokouksen päätöksellä nimetty henkilö, joka on erittäin huomattavasti edistänyt seuran toimintaa.

Vuosi-, perhe- ja kannattajajäsenet hyväksyy seuran johtokunta.